-Vrouwendag-

Vandaag is het Wereld Vrouwendag. Het is niet bij te houden al die vreemde feestdagen. Was ik net een beetje op temperatuur in februari op warme-truien-dag, overgiet ik mijn omgeving in maart met positiviteit op Nationale Complimentendag. Vervolgens eet ik me 30 maart vol op Nationale Pannenkoekendag om daar uiteraard op 1 april grapjes over te maken. In mei ga ik me verdiepen in de Internationale dag van het Naakt Tuinieren, juni is vrij rustig maar toch sla ik de dag van het Ondergronds Bouwen niet over. Gelukkig is het in juli ontspannen op de dag van het Sprookje en de dag van de Garnaal. Augustus vier ik met vrienden Wereld Vriendschapsdag en misschien heb ik nog een gaatje in mijn agenda op de dag van de Romantische Muziek.

Als het even uitkomt pik ik in september Internationale Praat-als-een-Piraatdag mee, en na dierendag in oktober ga ik boodschappen doen op de dag van de Supermarkt. Om mezelf een beetje te ontlasten vier ik 19 november Wereld Toiletdag. En mocht mijn planning nog niet vol genoeg zitten sla ik 21 december Wereld Orgasmedag liever niet over. In het nieuwe jaar heb ik in januari een afspraak staan op de dag van de Bedreigde Advocaat. Februari gaat dan naast de dag van het Plattelandstoerisme over op carnaval. En dan hou ik 16 maart 2018 een welverdiende rustdag … op de Internationale dag van de Slaap!


Reactie schrijven

Commentaren: 0