-B&B zonder liefde-

Deze column is alleen voor de B&B vol liefde fans. Voor wie nog geen fan is, je kunt alles terug kijken op Videoland. Want echt, wat is het weer geweldig! Heerlijk leedvermaak.

Ik begin wel steeds minder te geloven dat de B&B houders echt op zoek zijn naar liefde. Behalve Leendert uit België dan. Die man hunkert naar liefde. Maar de rest? Die willen of reclame maken of zoeken een klusjesman/vrouw. En zelfs dát zoekt Bram in Zweden niet. Die wil gewoon alleen zijn met zijn hond en zijn ram – mannetjesschaap - want daar krijgt hij al heeeeel veel liefde van, ze knuffelen in ieder geval lang genoeg als je Walters acht seconden norm aanhoudt. Walter wil alleen maar heel lang en heel veel knuffelen, spiriuweel (geen spelfout, vraag maar aan Claudia) en tantrisch dansen met Medusa maar dan wel acht seconden want daarna raakt hij verveelt en vraagt hij aan de dames of ze hun bek willen houden. Joy heeft vooral oog voor zijn berg, zijn ego strelende Mount Joy. Ik twijfel of hij echt een B&B heeft want zeg nou eerlijk; Waar verblijven de gasten en wat is er te beleven? En Petri? Petri die wil helemaal niks, ze is helemaaaaal niet blij. Die is opgegeven door haar dochter in de hoop dat haar moeder wat minder chagrijnig zou worden als ze de man van haar leven zou treffen. Maar die bestaat niet, ze lijkt een beetje allergisch voor mannen. Debby heeft het veel te druk voor de liefde, die heeft het zo druk dat ze volgens mij zelfs vergeten is dat ze zich opgegeven had en nu denkt; wat moet ik met die kerels? En dan hebben we Marian, onze zakenvrouw uit Portugal. Of ze wel of niet wil, ze heeft er een klusjesman bij want Olof met een O, gaat nooit meer weg daar, ook al is de liefde er niet. Marian vermaakt zich ondertussen prima op haar strandbedje. Misschien krijgen wij niet alles te zien. Dat weet ik wel zeker trouwens uit betrouwbare bron van seizoen twee. Vergeet ik nog iemand? Oh ja, Martijn in Thailand. Ik zou zeggen Martijn; zoek verkering met Debbie, die zie je of hoor je niet want die heeft het ook te druk. Het is op en top leedvermaak, ik kan er geen genoeg van krijgen. Heb ondertussen ook al B&B zoekt lief België gebingewatched. Ook geweldig! Van mij mogen ze nog seizoenen lang doorgaan, het kijkt heerlijk weg!


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Nicole (zondag, 30 juli 2023 18:44)

    Toppie. Werkelijk zoals het is.

  • #2

    Marcel (zondag, 30 juli 2023 19:47)

    Heb het nog nooit gezien maar ben nu wel heel benieuwd. Toch eens gaan kijken denk ik...