-De ballen-

Het is altijd een risico om iets te bestellen op de bekende websites uit China of Taiwan. Komt het allemaal wel op tijd aan? En is het wat je ervan verwacht? Ik weet het heel goed en toch trap ik er af en toe in. Zo ook voor deze kerst. Ik wilde niet te veel geld uitgeven aan nieuwe kerst spulletjes, want eerlijk is eerlijk die hebben de meeste mensen genoeg op zolder liggen.

Maar de lampjes van de Ac-tion waren kapot en de bijna antieke slingers vielen uit elkaar. Dan maar kijken op internet want ik ben zo’n slechte milieu onbewuste online shopper namelijk. Dan zoek je naar iets en kom je tweehonderd miljoen andere dingen tegen en voordat je het weet heb je drie uur naar een heleboel meuk zit te kijken. Zo kwam ik dus bij deze kerstballen terecht, niet eens voor mezelf maar zo ontzettend schattig voor iemand die twee teckels heeft. Kerstballen in de vorm van teckels. Zes verschillende schattige hondjes met kerstmutsje op. Ontzettend leuk als je hondenliefhebber bent en het kostte geen (honden) drol. Dat kon ik niet laten liggen. Boven verwachting was de bestelling al binnen anderhalve week binnen. Kijk dat is nog eens service! Maar de bestelling paste door de brievenbus en dat vond ik toch wel lichtjes verdacht voor zes kerstballen.

Tja, voor een paar centen per bal kun je natuurlijk niet veel verwachten maar dit envelopje beloofde niet veel goeds.

Eenmaal uitgepakt zaten ze er toch echt in, de zes schattige teckels met kersmutsjes! Alleen zijn ze zo plat als een dubbeltje. Zes plastic platte plaatjes van zes schattige teckels met de kerstmutsje op. Ach ja, het gaat om het idee, en de leuke verassing voor deze hondenliefhebster is toch maar weer mooi ‘geteckeld’!


Reactie schrijven

Commentaren: 0